رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

رها

رها و آراد

1392/8/22 20:08
نویسنده : راضیه
326 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عموم ، آراد، 24 روز از من بزرگتر است و امروز بعد از مدتها همدیگر را دوباره دیدیملبخند

 

رها و آراد

 

من خیلی از دیدنشون خوشحال شدم.خنده

 

رها و آراد

 

اسباب بازیهامو بهش دادم تا بخورهچشمک

 

آراد

 

و باهم عروسکهای چرخان را نگاه کردیم.(به یاد اون روزها که کوچولو بودیم)

 

رها و آراد

 

و وقتی  واکسن چهار ماهگی من را زدیم به خانه آنها رفتیم . روز بعد به محوطه ساختمانشان رفتیم . البته چون کالسکه من را نیاورده بودند، من توی کریر آراد خوابیدم.مامانا کمی روی نیمکت توی محوطه نشستند تا بردیا با دوستاش بازی کنه و ما هم کمی هوای آزاد بخوریم.

 

رها و آراد

 

خوب بود و خیلی خوش گذشتلبخند

رها

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اهورا(نرگس)
22 آبان 92 20:44
هر جفت تون خوشملید... ممنون از محبتتون
مامان آوا
23 آبان 92 15:46
خدای مهربون نازگل خانوم و پسر عموش رو حفظ کنه مرسی عزیزم.همینطور گل دختر شمارو
فاطمه مهرابی
25 آبان 92 12:16
خیلی با این عروسک چرخان دیدنتون حال میکنم. دو تا علامت تعجب واقعی میشید. آخه خیلی عجیبه عمه جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد