رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

رها

نوروز در شمال

1393/2/10 9:01
نویسنده : راضیه
499 بازدید
اشتراک گذاری

و اما در ادامه تعطیلات از راه خوانسار، گلپایگان و محلات به تهران آمدیم و روز بعد راهی شمال(چمخاله)شدیم.


اینجا خوانسار است

 کباب گلپایگان خوشمزه است

 

 

آبگرم محلات خیلی خوب بود.حتماً تجربه کنید

 

 

آابگرم محلات

 

چمخاله

 

 

 

و دقیقاً در چمخاله بودیم که من دندان در آوردم.

خندونک

فکر کنم آب و هواش بهم ساخته!..

 

 

دریا خیلی زیباست و من برای اولین بار دریا را دیدم.

آرام

 

و  تجربه راه رفتن روی شن های ساحل. 

خیلی جالبهتعجب

 

و اینکه در ادامه سفر به بابل رفتیم. میخواستیم بریم خونه خاله سمانه ولی مارو پیچونددروغگو

این شد که رفتیم خونه دایی رضاچشمک

البته دربین راه خرید هم رفتیم

 

و دوباره رفتیم لب ساحل!زیبا

آخه کی مجبورتون کرده توی این هوای سرد برین لب ساحلشاکی

نگاشون کن تورو خدا انگار توی قطب شمالنقه قهه

منو که اینقدر پیچوندن که زورشون نمیرسه بغلم کنندلخور

 

 

و اما اینکه وقتی آدم از یه نفر میترسه خوب چرا به زور اینکارو باهاش میکنیدعصبانی

من از پسر دایی رضام میترسم شاکی

خوب دلم نمیخواد برم پیشش مگه زورهگریه

 

 

دقیقاً در این صحنه اینقدر نخوابیدم و نق زدم که مامان و بابا منو از اتاق انداختن بیرون

خنده

و یه عموی مهربون منو خوابوند

خواب

رها و عمو مجید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد