رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

رها

کلاس اولی - جشن شکوفه ها

1398/7/1 11:10
نویسنده : راضیه
268 بازدید
اشتراک گذاری
✍️ ارسال مطلب و عکس در وبلاگ
شور هیجان مهر ماه همیشه برای من ماندگار و از یاد نرفتنی است..
و حالا این شور و حال در کنار لذت بردن از مدرسه رفتن دختر کوچکم هست
لذت جلد کردن کتابهایت
چک کردن کیفت
لباس پوشاندنت
بستن بندهای کفشت
و لذت بردن از شور و حال و خندیدنت

برایت آرزوهای زیادی دارم
که بیشتر بر شانه های خودم سنگینی می کند تا بر شانه های کوچک و ظریف تو
برایت رویاهای زیادی دارم
بزرگ و دور اما دست یافتنی
من همیشه پشتت ایستاده ام
برای اینکه کمکت کنم
نه برای اینکه زمین نخوری
برای اینکه وقتی ایستادی زخم های طعنه اذیتت نکند
برایت مرحم بگذارم
و حمایتت کنم
تا بایستی
و ادامه بدهی
و جسارت داشته باشی
جسارت محکم ایستادن و تلاش کردن




پ ن: شب بعد از جشن شکوفه ها در حال مرتب کردن وسایلش بودم که پرسید
“مامان مگه فردا هم دوباره باید برم مدرسه”
پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد