رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

رها

قطار

1394/8/22 8:46
نویسنده : راضیه
181 بازدید
اشتراک گذاری

سفر های مامان به مشهد و جاجرم خیلی زیاد شده. این بار بابا با ما نیومد و ما با قطار راهی جاجرم شدیم.البته قطار اتوبوسی صبا.به من که خیلی خوش گذشت. با تمام آدم های واگن دوست شدم.بچه ها و بزرگتر ها و غیر از دوساعتی که خوابیدم همه مسیر را توی راهرو راه رفتم.

با عروسک نی نی های دیگه بازی میکردم ،با بچه ا سعی میکردیم از صندلی ها آویزون بشیم.

روزنامه را به یه آقای مهربون میدادم که برام لوله کنه و بعد به یه آقای دیگه میدادم که توی روزنامه از خودش صدا دربیاره...خلاصه تمام واگن رها خانم رو میشناختند...

آرام

 

 

 

 

و توی جاجرم با فاطمه و امیرحسین حسابی بازی کردم

 

 

 

 

سفر خیلی کوتاهی بود میشه گفت یه روزه ..ما چهارشنبه ساعت 4 به ایستگاه جاجرم رسیدیم. البته آقاجون نیم ساعت دیرتر اومد دنبال ما، چون قطار خیلی زود رسیده بود وپنج شنبه ساعت 6 عصر از جاجرم خارج شدیم.

البته در نتیجه تلاشهای فراوان مامانم،آقاجون ودایی مجید و زن دایی هم همراهمان شدند و سفر بازگشت با ماشین آقاجون بود و من از بازی دوباره در قطار محروم شدم. و تقریبا تمام راه را تا تهران خوابیدم.

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

الهام
28 آبان 94 15:42
سفر به سلامت رها جون و رسیدن به خیر ژست جالب با انگشتاشو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد