رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

رها

بدون شرح

1392/6/11 16:05
نویسنده : راضیه
193 بازدید
اشتراک گذاری

می دونید نکته این عکس چیه؟

 

رها

.

.

.

.

نکته اش اینه که الان ساعت 2 بامداد هست.مامانم از صبح کلاس داشته و شب تا ساعت 1 بامداد کلی مهمون داشتیم(مامانی، بابایی، خاله هدی،عمو سلمان و...) و... فکر کنم مامانم  الان خیلی خسته است و خوابش میاد.

ولی من اصلاًخوابم نمیاد و همچنان اینطوری بهش زل زدم.بله ...نکته اش این بود!!!!

 

رها

 

چیکار کنم دوست دارم بیدار باشم.

 

رها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان اهورا
9 شهریور 92 18:26
ما هم با افتخار شما رو لینک کردیم.


مرسی مامانی اهورا
SamaN
9 شهریور 92 22:57
سلام وبلاگ زیبایی داری. عکسای رها بی نظیر بودن
خوشحال می شم بهم سر بزنی

اگه مایل باشی تبادل لینک داشته باشیم

من وبلاگ شما رو لینک می کنم

امیدوارم لحظه های خوبی رو با دختر گلت رها داشته باشی



فاطمه مهرابی
10 شهریور 92 15:33
قربونت بشم.
چقدر بزرگ شدی عمه.
باید برات اسفند دود کنم.


مرسی عمه جون
خاله هدى
10 شهریور 92 17:51
خوب کارى ميکنى که نمىخوابى , بزار مامان و بابات بدونن بچه دارى چه کاره مشکليه


نگران نباش خاله هدی!دارم بهشون یاد می دم!
الهام مامان علیرضا کوچولو
11 شهریور 92 17:00
اشکالی نداره عزیزم. شما راحت باش.. حتما به مامانت خیلی خوش میگذره که با یک نوزاد کلاس هم میره؟!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد