رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

رها

و عکسهایی ازسفر به نجف آباد

1392/7/27 11:06
نویسنده : راضیه
198 بازدید
اشتراک گذاری

و نیز تصاویر دیگری از این سفر 10 روزه ...

مهمونی رفتیم. بازارها رو گشتیم و...

 

رها در مهمانی

 

رها در خانه خاله

 

رها در سبد

 

رها

فکر میکنم 17 مهر ماه بود که نیمه شب  دچار تب شدیدی شدم و روز بعد مامان و خاله منو به دکتر بردند.دکتر گفت که سرما خورده ام ،امابعد از گذشت 5 روز بهتر نشدم ! این بود که ددی مهربان مجبور شد مرخصی بگیره و به سرعت به نجف آباد آمد و ما به تهران برگشتیم.

با وجود اینکه مریض شدم، سفر خیلی خوبی بود.هورا

 

رها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آوا
27 مهر 92 12:25
قربونت بشم نازگل خاله
اینهمه خاله دوستت داره
دوست دارم بچلونمت


مرسی خاله جون!
مامان آوا
27 مهر 92 12:28
ای وای عزیزم انشالله بلاش دوره

مسافرت هم دیگه این دردسرهارو داره

چون آب به آب و تغیر هوا هستش

مواظب عزیز دلم باش

قربون اون دستای خوشکلش بشم که کرده توی دهنش






هنوز بهتر نشده!رفتیم دکتر آنتی بیوتیک داد.منم بهش ندادم. آخه فکر نمیکنم اینقدر حالش بد باشه که نیاز به آنتی بیوتیک داشته باشه .امیدوارم که زود خوب بشه


مهسا مامان نورا
27 مهر 92 13:03
عزیزم نازم تو چقده خوردنی هستی شیرینی
مامان اهورا
29 مهر 92 15:49
همیشه به سفر و تفریح!!!!!!!!!!
مامان لي لي
30 مهر 92 2:19
خدا حفظش كنه، ماشالله بهش هميشه به سفر و گردش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد