رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

رها

هفته اول نوروز در اصفهان

1393/2/9 11:03
نویسنده : راضیه
234 بازدید
اشتراک گذاری

هفته اول نوروز در نجف آباد و اصفهان بودیم و یه عالمه جاهای جدید رفتیم و چیزهای جدید کشف کردیم

تعجب

رها در مهمانی

 نجف آباد هم یک ارگ داره که ما تا حالا نمی دونستیم...

لبخند

 

 

ارگ نجف آباد

نجف آباد

 

بابایی و مامانی سبزوار نیز به اصفهان آمدند.. و باهم بودیم

و با حضور آنها کلی امامزاده رفتیم مثل امامزاده احمدرضا

 

رها در امامزاده

 

و یه امامزاده دیگر که اسمش و نمی دونم

 

رها در امامزاده

 

رها در امامزاده

 

رودخانه زاینده رود خشک شده و شبی که با دایی مهدی به اصفهان رفتیم از زیر پل ها هیچ آبی نمیگذرد...ناراحت

اما ما آبهای زاینده رود را پیدا کردیم

چشمک

اینجا چادگان هست و سد زاینده رود که همه آبها را برای خودش نگه داشته ...

 

سد زاینده رود

 

و این هم رود خانه زیبای زاینده رود

و بساط چادر و ...

 

زاینده رود

 

چادر

رها در چادر

 

حالا دست دستتشویق

 

رها

 

بابایی از شما این کارها بعیده...نیشخند

 

رها و ایس پک

 

بله دارم آیس پک میخورم...

از پیازچه خیلی خوشمزه ترهخوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهدیه
9 اردیبهشت 93 11:24
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
راضیه
پاسخ
آمدم و رای دادم.
سمانه
9 اردیبهشت 93 14:49
خاله قربونت بره! چقدر بانمک شدی! خاله هر وقت دوباره امامزاده رفتی یادت نره نی نی منو هم دعا کنی ! اون الان خیلی به دعای همه نیاز داره! باشه خاله؟
راضیه
پاسخ
سلام خاله سمانه عزیزم دل مامانم خیلی برات تنگ شده! انشالله به زودی یه نی نی تپل مپل خوشکل به دنیا میاری. برات از ته قلبم آرزو میکنم
سمانه
11 اردیبهشت 93 20:44
خاله سمانه قربونت بشه! دل خاله هم واسه مامانت خیلی تنگ شده! عزیز دلم نی نی خاله سمانه 7 روزه که به دنیا اومده و الان تو دستگاهه! نی نی من شش ماهه است و من از همه خواستم تا واسش دعا کنن تا خدا اونو به مامانش ببخشه و بهش سلامتی بده! خاله سمانه الان شرایط روحی خیلی بدی داره! هر روز کارش اینه که بره بیمارستان و پسرشو تو NICU ببینه! خاله جون هر موقع تونستی و یاد خاله افتادی تو و مامانی واسه نی نی من هم دعا کنید!
راضیه
پاسخ
ما همه براتون دعا میکنیم.انشالله که به زودی پسرتونو در آغوش میگیرید
مامان الهام
21 شهریور 93 12:58
سلام راضیه جان. خیلی خوشحالم که با وبه رها جان آشنا شدم. وبتون و مطالبتون واقعا زیباست. راستی گلم اون امام زاده ای که نمیدونید اسمش چیه امام زاده سید محمد خمینی شهر اصفهانه. من اصفهانی هستم. اینجورکه از کوه های پشت سرتون پیداست حدس زدم. فداتون. به کلبه ی امیرعلی منم سر بزنید خوشحالمون میکنید
راضیه
پاسخ
ممنون از محبتتون درسته امامزاده سید محمد،من اسمشو فراموش کرده بودم حتماً به شما سر میزنم.دوستی با شما مایه افتخاره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد