رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

رها

برف بازی

1394/10/25 19:33
نویسنده : راضیه
493 بازدید
اشتراک گذاری

آخ جون برف... همه جا سفیدپوش شده...چشمک

 

 

و این هم اولین باری که من برف را درک کردم..خیلی دوست داشتنی است...

اما فرصت برف بازی نداشتیم

جمعه 25 دی ماه با مامان و بابا و عموسلمان و... به شمشک رفتیم و اونجا حسابی برف بازی کردیم..

 

 

 

من و بابام با تیوب از روی برف ها سر خوردیم و حسابی کیف کردیم. و با گوله برفی مامانم و سفید پوش کردمخندونک

 

 

هرچند من حسابی خیس شدم چون تمام مدت خودم و روی برف ها ولو می کردمخنده

 

 

خیلی خوب بود اما من حسابی سردم شده بود و حسابی خیس شده بودم. این بود که مامانم منو توی یک پتو پیچید و توی ماشین برد و من بلافاصله که نق زدنم تمام شد خوابیدم. وقتی بیدار شدم که به یک رستوران برای خوردن ناهار رفته بودیم که البته به شام وصل شد. آرام

من و بچه های عو سلمان و بچه های دوستامون حسابی شیطونی کریم و تا جایی که تونستیم دوییدیم و سرو صدا کردیم. البته تمام مدت هم در حال گرفتن آراد از روی پله ها بودیم. چشمک

راستی عمو مقداد و آدرینا کوچولو هم بودند البته خاله ماریا با وجودی که آمده بود نتونست برف بازی کند و توی ماشین موند، چون پاش پیچ خورده و خیلی درد میکنهخطا

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
28 دی 94 20:02
وایییییییییی چه نینیه نازی ادم دلش میخاد بوسش کنه و گازش بگیره سلام مامانه نینی ناز.منم خاله نینی فوگولی هستم. یه وبلاگ واسه نینیمون درست کردم تا خاطراتشو تا زمن زمینی شدنش بنویسم. خوش حال میشم نینی شما هم به جمع دوستای پسملمون اضافه بشه. منه پسملی منتظرت حضورتون هسیم خاله. اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم خبر بدید. موفق باشید. ــــــــــــدلارامـــــــــــ
راضیه
پاسخ
لینکتون کردم
الهام
28 دی 94 22:54
خیلی عالی بود خوشحالم که بهتون خوش گذشته
راضیه
پاسخ
مرسی خاله الهام
مامان زهرا
11 بهمن 94 16:22
ای جان رها خانوم چقدر قشنگ برف بازی میکنهآفرین به تو دخملی نااااز
راضیه
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد