رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

رها

وقتی کوچولو بودم

1394/10/30 22:53
نویسنده : راضیه
456 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسها مربوط به خیلی وقت پیش است.

بیشتر از 2 سال پیش، یازدهم دی ماه 92 . تازه یک روز مانده بود که 6 ماهه بشم و مامانم در مرخصی زایمان به سر می برد.

قرار بود به آتلیه برویم و از جمال گردو قلنبه و سر کچل من عکس بندازیمچشمک

شب قبل از رفتن به عکاسی. مامان بینوای من تاصبح نخوابید چرا که من سرما خورده بودم و تب داشتم به طوری که میخواست قرار عکاسی را کنسل کند.

اما وقتی من حالم بهتر شد، به همراه خاله زهرا به عکاسی رفتیم.

اما در جریان باشید، که در حین عکاسی مامانم متوجه تب بسیار بالای من شد و من از آتلیه با آژانس به مطب دکتر منتقل شدم...غمگین

 

 

 

 

 

 

 

 

و این عکسها در حالی گرفته شد که مامانم متوجه تب 40 درجه اینجانب شد.

اما دختر بسیار خوبی بودم و از همان ابتدا به مدلینگ و عکاسی علاقه داشتم و اصلا مامان و خانم عکاس را اذیت نکردم

 

 

از آنجایی که عکاسی نیمه رها شد، ماه بعد ، یعنی 22 بهمن 92 که همراه با بابایی دوباره در مشهد بودیم،دوباره به آتلیه رفتیم. البته در این یک ماه من کلی پیشرفت کرده بودم.

میتونستم بشینم. چهار دست و پا برم و حتی بایستم.

و بهتر از همه تب نداشتم

 

 

 

 

بله وقتی من کوچولو بودم...

کچل بودم.. یک کمی قلنبه بودم و همیشه می خندیدم حتی وقتی مریض بودم، تب داشتم و مامانم نیمه شب بیدارم می کرد باز هم اول بهش می خنیدم

بله همچین کوچولویی بودم

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد