رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

رها

تولد 3 سالگی

1395/4/12 18:17
نویسنده : راضیه
167 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد سه سالگی دختر کوچولوی مامانه

برات یه عالمه آرزوهای خوب دارم

آرزو دارم سالهای زیادی رو در پیش رو داشته باشی

روزای آفتابی و بارونی زیادی رو ببینی

شب های مهتابی زیادی ستاره ها رو نگاه کنی

آرزو دارم کودکیت پر از شادی باشه

نوجوونیت پر از هیجان

جوونیت پر از شور زندگی

 و پیریت پر از آرامش

 

 

دختر کوچولوی من هرروز که از مهد میاد میگه"مامان امروز تولد منه؟"

و من میگم"آره عزیزم هرروز تولد تو هست."

عزیزم هرروز که خورشید طلوع میکنه تولد دوباره توست 

و مژده برای زندگی من که تو هستی 

میخندی و کودکانه هایت به دامن زندگیم شادی می پاشد.

تا تو بخندی هزار زندگی جوانه می زند و از خنده های تو زندگی می ریزد

 

 

تولدت مبارک کوچولوی دوست داشتنی من

و زندگیت سرشار از روزهای تولد

تولد عشق و محبت

تولد سلامتی

تولد خنده و شادی

 

 

تولدت مبارک عشق کوچولوی من

پسندها (2)

نظرات (2)

آیدا
12 تیر 95 18:29
ایشالا زنده باشی
راضیه
پاسخ
ممنون
الهام
20 تیر 95 11:26
تولدت مبارک رها جون ایشالا تا همیشه شاد باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد