رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

رها

آسمان عروسک ها آبی است

1395/6/7 19:05
نویسنده : راضیه
184 بازدید
اشتراک گذاری

شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی

 

دوشنبه اول شهرویور ماه 95 افتتاحیه جشنواره تئاتر عروسکی بود.بابای مهربونم ساعت 5 من و از مهد برداشت و بعد از اینکه مامان و از محل کارش برداشتیم با هم به جلوی سالن تئاتر شهر رفتیم تا عروسک های بزرگ و کوچیک رو تماشا کنیم.

 

 

کلی دست زدیم، و با بقیه خونه مادربزرگه خوندیم 

 

 

 

 

 

خیلی شلوغ بود و شلوغی هیجان ایجاد کرده بود . 

 

و اما در ادامه این برنامه جدید من فضای جدیدی را به نام تئاتر تجربه کردم.

روز جمعه پنجم شهریور ماه من، با با و مامان به دیدن تئاتر عروسکی دیوان تئاترال رفتیم

البته موضوعش خیلی با سن من تطابق نداشت و فکر میکنم گزینه خوبی نبود اما...

اما من حسابی دست زدم 

با بقیه شادی کردم

حتی بین صندلی ها حرکات موزون انجام دادم

و کلی خندیدم و از دیدن عروسک ها و آدمها و موسیقی شاد و موزیکال ، هیجان زده شدم

قبل از اینکه توی سالن اصلی تئاتر شهر بریم 

بیرون سالن همه عروسک ها جمع بودند و من با همشون عکس گرفتم، بهشون دست زدم و برای مامانم تجزیه تحلیلشون کردم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هم عوامل هنرمند تئاتری که دیدیم

 

 

و این جا

محل مورد علاقه من، یک فضای خیلی دوست داشتی جلوی تئاتر شهر 

که تا تونستم توی این تونل رنگی دویدم وبازی کردم

 

 

و درنهایت یه شام دلچسب در رستوران مورد علاقه مامان و بابا

 

یه شب خیلی دوست داشتنی در کنار عروسکها

آسمان عروسک ها آبی است

چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
7 شهریور 95 20:11
سلام به به رهاجون ماشاله چه خانم شده و قد کشیده خوشحالم که بهتون خوش گذشته همیشه در پناه حق شاد باشید
راضیه
پاسخ
مرسی خاله الهام عزیز دلمون تنگ شده براتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد