رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

رها

نمایشگاه مادر و کودک

1392/6/23 13:23
نویسنده : راضیه
191 بازدید
اشتراک گذاری

داریم میریم نمایشگاه!!!!خنده

رها

 

دیروز آماده شدیم و رفتیم نمایشگاه مادر و کودک!صبح بالاخره کالسکه منو آماده کردند،تا توی نمایشگاه راحت باشم ،اما باز هم منو توی آغوشی گذاشتند.

توی نمایشگاه من همه جا رو با دقت نگاه می کردم.

 

رها

 

نمایشگاه

 

یک خرس مهربون هم اومده بود.

 

خرس

 

نمایشگاه خیلی شلوغ بود و با اون همه سرو صدا من کلافه شدم!کلافه

 

گریه

 

ودر اوج کلافگی...

.

.

.

نمایشگاه

 

نمایشگاه خوبی بودومن،تمام مدت، در همین حالت از جاذبه های نمایشگاه استفاده می کردم.قهقهه

 

در ضمن یک آقای مهربون عکس منو کشید.

عکس

 

خیلی شبیه منه !اینطور نیست؟ سوال مقایسه کنید! چشمک

 

رها

 

خیلی خوش گذشت! فقط بعد از این خواستیم بریم نمایشگاه، امکانات بیشتری فراهم کنید که گردن من درد نگیره!!!قهقهه

 

رها

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان علیرضا
27 شهریور 92 14:35
postچی
29 شهریور 92 15:01
موش نخوره تو رو دختر تو چقدر نازی


مرسی عزیزم از اظهار لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد