رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

رها

نظرات (5)

مامان محمدحسین
24 شهریور 92 9:11

سلام
امیدوارم که جمعتون همیشه به گرمی جمع باشه و سایه تون بالاسرش باشه
به وبلاگ من سر بزنید شاید لوازمش به کارتون اومد
ضمنا به مرور زمان مرتب لوازمش اضافه میشه


مرسی عزیزم. حتماً این کارو میکنم!
مامان آوا
25 شهریور 92 13:30
ای گلم عزیزم ماشالله چقد شیرین وملوسه خدا حفظش کنه وهمچنین همسر خوبت که ایقد واست کار انجام میده قدرش رو بدون

پیش من و آوایی هم بیا خوشحال میشم من با اجازه تون شمارو لینک می کنم که با هم بیشتر آشنا بشیم




مرسی عزیزم.من هم دوست دارم شمارو لینک کنم ،اما لینک وبلاگتو نذاشتی برام! همراه همه بچه ها یه دنیا شیرینی شادی هست ! شاد باشی!






دایی مجید
25 شهریور 92 14:27
جیگر خودمه


عزیزمی دایی جون رها!
مامان اهورا
25 شهریور 92 15:40
خیلی با مزه بود...
مامان آوا
30 شهریور 92 10:00
سلام مامان گلی امروز اومدم به شما سری بزنم که پیامتونو دیدم اگه پایین جواب خودتون بزنین روی سایت وارد وب آوایی میشین ولی پایین همین کامنت آدرسشو میزارم رها جونمو ببوس avaee.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد