رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

رها

تولد آوینا جون

1392/6/30 14:01
نویسنده : راضیه
275 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه شب گذشته جشن تولد آوینا جون بود. البته تولد خاله مهدیه هم بود.

آوینا جون و خاله مهدیه تولدتون مبارک قلب ماچ

من خیلی خوش اخلاق نبودم.چون بعدازظهر نخوابیده بودم و خوابم میومد.

 

رها

 

آوینا و علیرضا

 

یک کلاه خیلی خوشکل هم روی سرم گذاشتند. اما من همچنان دوست دارم بخوابم.

 

کلاه

 

تلاش خاله الهام برای نگه داشتن علیرضا ناکام موند. شکلات های روی میز براش جذاب تر بود.

البته منم بدم نمیاد یه ناخونکی به این کیک خیلی خوشکل بزنم ،اما مثل اینکه امکانش نیست!!!!

 

یادگاری

 

من خوابم میاااااااااااااااااااااادددددددددددددددددددددددددد!!!!خواب

 

رها

 

ودرنهایت.....

 

خواب

 

باز هم تولدتون مبارک!!!!فرشته

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اهورا
2 مهر 92 7:41
هههههههههههههه اخمشو نگا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تولدشون مبارک باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد