رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

رها

کاشان

1393/3/9 13:12
نویسنده : راضیه
225 بازدید
اشتراک گذاری

در تاریخ دوم خرداد همراه با همکارای مامان به کاشان و نیاسر رفتیم

صبح خیلی خیلی زود منو بیدار کردند ومن مجبور شدم توی ماشین کمبود خوابم و جبران کنم.

و توی اون همه سرو صدا که راننده لطف کرده بود و یک برنامه طنز گذاشته بود

من تا کاشان خوابیدم.

خواب آلود

فصل گلاب گیری و نیاسر

 

 

و گلهای زیبای نیاسر

 

این همه گل

 

 

 

اینجا نیاسر است. وسرچشمه یک چشمه بسیار زیبا

میدونید من کجام و دقیقاً چیکار میکنم

.

.

 

هورا خیلی خوب بود!

 

 

غار نیاسر

یه غار دست ساز که در تمام مدت باید با کمر خم راه بری و یا بشینی

در ضمن اینقدر راهروها باریک بود که دونفر از کنار هم نمیتونستند عبور کنند

و اینکه هوای شرجی و دم کرده ای جریان داشت. یا بهتره بگم جریان نداشت

و بابای مهربونم اصرار داشت که منو باخودش ببره توی غار

 

 

 

 

 

و باز هم گلهای زیبا

این عکس قرار بود دونفره همراه با آوینا جون باشه

اما آوینا به شدت مشغول کنجکاوی بود

 

 

و حدوداً 200 تا پله پایین رفتیم تا به آبشار رسیدیم

 

 

 

و این هم آبشار زیبای نیاسر

 

 

 

لواشک های ترش و خوشمزه ای داشتند

وکارگاه گلاب گیری

 

 

من مثل یک دختر خوب اجازه دادم مامان و بابا نهارشونو بخورند و بعد من نهارمو بخورم

هرچند برای من خیلی کم نگه داشته بودند

غمناک

 

 

هتلی که نهار خوردیم امکانات تفریحی هم داشت که بابا در یک نبرد تنگاتنگ فوتبال دستی

اول 3 به 9 عقب بود و در نتیجه تلاشهای فراوان...جهت حفظ آبرو و این حرفها در نهایت

12 - 12 مساوی کرد

آفرین باباجون

تشویق

 

و

باغ فین

 

 

بذار من ببینم این آبها از کجا میاد

 

 

 

 

 

وقتی به خانه رسیدیم ساعت 1 بامداد بود

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد