رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

رها

محل کار مامان

1393/6/29 9:03
نویسنده : راضیه
204 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز گرم تابستانیآرام

مامانم مجبور شد منو در حد 5 دقیقه با خودش به محل کارش ببره

وقتی منو روی میزش گذاشت ...تعجب

خیلی چیزهای جالب و جدید اونجا بود که دلم میخواست از همه سر در بیارمسوال

اما به محض اینکه وسایلش را برداشت از اونجا خارج شدیم.و من موفق نشدم که خیلی کنجکاوی کنمدلخور

(این جریان تقریباً یک ماه پیش اتتفاق افتاد.البته از اون روز به بعد روزهای زیادی با بابا به محل کار مامان میریم اما توی لابی می مونیم و من بازی میکنم و با همکارای مامانم خوش و بش میکنم تا مامانم کارش تموم میشه و میاد.

آخه کار مامانم به خاطر رفتن خاله مهدیه و عمو مجید خیلی زیاد شده.

امیدوارم زودتر مهر ماه تموم بشه.آخه مامانم میگه وضعیت کارم تا آخر مهر اینطوریه و بعد به وضعیت عادی برمیگرده.)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نوشین
24 مهر 93 12:51
__█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد