رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

رها

شب گردی...

1393/10/15 8:48
نویسنده : راضیه
222 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از وسایل مورد علاقه من برای بازی این وسیله است که روش بشینم و با سرعت زیادی حرکت کنم.

یکی شبیه این وسیله بازی را توی مهدکودکمان داریم.اما من اینقدر با هیجان و با سرعت زیاد حرکت میکنم که اعظم جون اجازه نمیده تنهایی بازی کنم و حتما باید وقت داشته باشه و کنارم بشینه.چشمک

یک شب بابا برخلاف همیشه زود به خونه اومد،و مامانم خیلی سریع منو آماده کرد و دوباره از خونه خارج شدیم.

رستورانی که برای شام خوردن رفتیم یک محوطه بازی برای بچه ها داشت و صد البته وسیله بازی مورد علاقه من را نیز داشت. جشن

 

 

واینگونه بود که مامان و بابا توانستند مدت زمانی کوتاه...

نفس راحتی بکشند...

خندونک

اما خوب وقت شام  این استراحت کمی جبران شد...

 

 

اخه من نمیدونم آدمی که بچه داره چرا باید بره فوتبال دستی با زی کنهعصبانی

همین دیگه بعد از شام مامان و بابا باهم فوتبال دستی بازی میکردند و عملا من توپ جم کن بودم

غمگین

تازه همزمان برای دفعه بعد نیز برنامه ریزی میکردند

گریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی مجید
17 اسفند 93 19:29
عاشقتم دایییییی جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد